Biedrībai «Latvian Art Directors Club» (LADC) tapusi jauna vizuālā identitāte, kas apspēlē tiekšanos uz radošuma augstienēm, un šomēnes LADC arī aicina citus pilnveidot savas prasmes — 26. oktobrī notiks aģentūras «YMLY&R Lisbon» radošā direktora Pedro Fereiras lekcija, savukārt līdz 29. oktobrim notiek uzņemšana LADC Reklāmas skolā.
Pieteikšanās LADC Reklāmas skolai
LADC Reklāmas skola ir Latvijas reklāmas industrijas profesionāļu veidota unikāla izglītības programma, kas reizi gadā septiņu mēnešu garumā apmāca un iedvesmo talantīgākos topošos profesionāļus. Nodarbībās studenti apgūst visus reklāmas nozīmīgākos procesus — stratēģiju, radošo koncepciju, tekstu rakstīšanu, māksliniecisko vadību, producēšanu, projektu vadību, digitālos risinājumus un nestandarta reklāmas virzienus. Studijās liels uzsvars tiek likts uz profesionālo prasmju izkopšanu, tiek uzdoti arī praktiski mājasdarbi, piemēram, ideju izstrāde un risinājumi reklāmām. Absolvējot skolu, katram studentam būs izveidots savs darbu portfolio.
Studentiem būs iespēja personīgi iepazīties ar nozares līderiem, viesoties un praktizēties Latvijas lielākajās aģentūrās un studijās. Turklāt talantīgākos studentus aģentūras aicina darbā uzreiz pēc studiju absolvēšanas. LADC Reklāmas skolas pasniedzēji ir reklāmas vides labākie pazinēji, ideju celmlauži, reklāmas praktiķi ar daudzu gadu pieredzi.
Lai pieteiktos mācībām LADC skolā, nepieciešams izstrādāt divas radošas reklāmas idejas:
- Kustībai «Naktsmieru Rīgai»;
- «IKEA» mēbelēm biznesam un radošam darbam.
Uzdevumus var risināt jebkādā formātā — reklāma var būt statisks vizuālais materiāls, sociālo tīklu kampaņa, video, mājaslapa vai kāds netradicionāls risinājums. Skolas pasniedzēji norāda, ka izpildījumam nav jābūt tehniski perfektam, jo galvenokārt tiks vērtēta ideja. Pieteikties LADC Reklāmas skolai iespējams līdz 29. oktobrim. Pieteikuma anketa un uzdevumu iesniegšana — šeit.
Haoss kā metode — Pedro Fereiras lekcija
26. oktobrī plkst. 19.00 Arhitektu namā Torņa ielā 11 Rīgā notiks radošā direktora Pedro Fereiras (Pedro Ferreira) lekcija «Chaos Becomes Method». Pedro ir «VMLY&R» Lisabonas biroja galvenais radošais direktors, un paralēli tam viņš velta laiku neatkarīgiem projektiem, kas atļaujas pārkāpt robežas un apvienot šķietami nesaistītas jomas. Lai risinātu mārketinga izaicinājumus, Pedro meklē māksliniecisku vai netipisku pieeju, izmantojot savu radošo domu un estētisko redzējumu.
Kā viens no radošo profesionāļu biedrības «Clube Criativos de Portugal» dibinātājiem Pedro ir sniedzis būtisku ieguldījumu nozares attīstībā Portugālē. Savulaik bijis arī aģentūru tīkla «Young & Rubicam» un Eiropas Radošo direktoru kluba «ADCE Europe» padomes loceklis. Pedro radošais veikums saņēmis virkni nozīmīgu nozares balvu — «Cannes Lions», «London International Awards» un «Eurobest». Viņš arī pats darbojies kā žūrijas pārstāvis tādos konkursos kā «Eurobest», «ADCE Awards», «International Federation of Photographic Art», «New York Festivals» un arī «ADwards». Šobrīd Pedro vairāk fokusējas uz projektiem mākslas, arhitektūras un kultūras jomās, palīdzot saviem klientiem rast alternatīvu komunikācijas pieeju. Vairāk par Pedro lasi FOLD intervijā.
Lekcija atvērta LADC biedriem un LADC Reklāmas skolas 2023. gada absolventiem. Pieteikties dalībai lekcijā iespējams, sazinoties ar LADC direktori Žaneti Eglīti, rakstot uz zanete@ladc.lv vai zvanot uz 28338033.
LADC tapusi vizuālā identitāte
LADC ir biedrība radošās meistarības izaugsmei, un tās mērķis ir iedvesmot un iedrošināt reklāmas jomas pārstāvjus ceļā uz izcilību. «Mums nav citu kalnu kā to, kur rāpties ar asu prātu, iztēli un zīmuli. Tā ir virsotne, kur nekad nav miera un nekas nav mūžīgs, tāpēc arī mūsu logo jāmainās,» vēsta LADC. Jaunās vizuālās identitātes autori ir LADC padome — vadību uzņēmās Māris Upenieks, bet diskusijās aktīvi iesaistījās arī Žanete Eglīte, Vairis Strazds, Jānis Milzarājs, Valters Jonāts, Renārs Liepiņš, Dima Dobrovoļskis un Aleksandrs Bētiņš.
LADC jaunumiem iespējams sekot biedrības Instagram un Facebook kontos.
Viedokļi