Brāļi — dizainers Artūrs Analts un konditors Toms Barsuks — radījuši virtuves piederumu zīmolu «Toma», piedāvājot funkcionālus un pievilcīgus gatavošanas rīkus, ko burtiski var sadalīt uz pusēm, lai dalītos gatavošanas priekā. Produktu rotaļīgais dizains veidots, domājot gan par kopīgu ēdienu gatavošanu ar bērniem, gan rīku ilgmūžību un praktiskumu. Lai uzsāktu «Toma» virtuves piederumu ražošanu, vietnē «Kickstarter» sākta pūļa finansēšanas kampaņa.
Kā norāda zīmola radītāji, «Toma» mērķis ir rosināt gan ģimenes, gan kulinārijas entuziastus kopīgi pavadīt laiku virtuvē, daloties zināšanās un ēst gatavošanas priekā. «Toma» virtuves piederumu komplektā ietilpst putojamā slotiņa, lāpstiņa, konditorejas ota un statīvs rīku uzglabāšanai. Ar slēptu magnētu palīdzību rīkus var sadalīt uz pusēm un atkal savienot, turklāt magnēti arī ļauj piederumus ērti uzglabāt.
Lai gan rīku rotaļīgais un iesaistošais dizains veidots tā, lai uzrunātu jaunākos pavārus, tie ir pietiekami funkcionāli, lai papildinātu arī profesionāļu arsenālu. Ergonomiskais rokturis nodrošina stingru satvērienu, produkti izgatavoti no sertificēta pārtikai droša silikona, tie ir viegli tīrāmi un mazgājami trauku mazgājamajā mašīnā, kā arī ir karstumizturīgi.
Artūrs Analts atklāj, ka «Toma» dizaina izstrāde un pilnveidošana prasījusi astoņus gadus, kuru laikā brāļi veikuši pamatīgu izpēti, taisījuši modeļus un izstrādājuši vairākus prototipus, testējuši tos, kā arī nostiprinājuši dizaina autortiesības. Lai uzsāktu virtuves piederumu ražošanu, vietnē «Kickstarter» līdz 10. oktobrim noris pūļa finansēšanas kampaņa. Sekot līdzi zīmola jaunumiem iespējams «Toma» Instagram un Facebook vietnēs.
Viedokļi