Ir lietas, pakalpojumi, vietas, darba instrumenti un programmatūra, ko izvēlamies lietot, jo tās izceļ kāda maza, bet būtiska nianse. Šoreiz ar «Foršu fīču» dalās brāļi Andrejs un Ernests Kļaviņi, kuri dibinājuši spēļu studiju «Color Gray». Viņu debijas spēle «The Case of the Golden Idol» pērn tika ierindota gada labāko spēļu topos, un šī gada martā saņēma «Independent Game Festival» balvu par izcilību dizainā.
«Uzsākot taisīt spēli «The Case of the Golden Idol», mums bija tikai hobija līmeņa pieredze programmēšanā, tāpēc gribējām izvēlēties kādu iesācējiem draudzīgu tehnisko platformu spēles izstrādei. Vairums neatkarīgi izstrādāto spēļu tiek veidotas «Unity» dzinējā, taču mēs nolēmām izmēģināt «Godot», jo tas pieejams pilnībā bez maksas un izmanto atvērto kodu. «Godot» filozofija tajā, kā tiek konstruēti un kombinēti spēles elementi, padara šo dzinēju vieglāk saprotamu iesācējiem. Vienlaikus tas ir bagātīgāks un sarežģītāks par citiem līdzīgiem risinājumiem, piemēram, dzinējiem «Construct» vai «Game Maker Studio». Turklāt par «Godot» pieejams daudz mācību materiālu un detalizētas dokumentācijas, kas palīdzēja apgūt, kā to lietot.»
Vairāk par spēli «The Case of the Golden Idol» — šeit.
Viedokļi