Velkot paralēles ar pārmaiņām, ko pavasarī piedzīvo daba, reklāmas aģentūra «Magic» radījusi kampaņu «Laiks pavasara stila darbiem» tirdzniecības centram «Spice». Rosīšanās dārzā un gandarījums, ko sniedz paveiktais darbs, kampaņā attiecināts uz ārējā tēla veidošanu.
Līdzīgi kā jāapkopj savs dārzs, arī stils prasa rūpes, «jo — ko laista, tas laistās,» norāda kampaņas autori. «Mēs spēlējamies ar pretstatiem — dārza darbiem un stilu, praktiskumu un eleganci. Kontrasts piesaista uzmanību un veido māksliniecisku saspēli,» reklāmas koncepciju komentē «Magic» radošais direktors Edgars Kuzmins.
Kampaņas videoklipā uzsvars likts uz apkārtējo vidi, krāsām un tēlu attieksmi. Košie tērpi, kas ir izteiksmīgi gan krāsas, gan siluetu ziņā, izceļas pavasara pelēkajā ainavā. Kontrasta sasniegšanā svarīga loma bijusi izvēlētajam filmēšanas veidam. «Lai piešķirtu klipam autentiskumu un daudz izteiksmīgākas, piesātinātas, bet dabīgas krāsas, filmējām ar analogo kameru,» stāsta video režisors Reinis Spaile. Klipa noskaņu veido arī izvēlētais skaņu celiņš — mūziķa Ozola kompozīcija «Pavasaris».
Radošais direktors — Edgars Kuzmins, māksliniece — Dace Izabella Grundšteina, stiliste — Dace Krieviņa–Bahmane, kampaņas teksti — Laura Lapiņa, projekta vadība — Sanda Ķestere un Anda Apoga, producente — Linda Lindenberga, režisors — Reinis Spaile, montāža un animācija — Reinis Traidās, datorgrafiķis — Emīls Rupais, fotogrāfs — Filips Šmits.
Viedokļi