Ilustrācija — «Panic»

Animācijas studija «Panic» radījusi darba drošības īsfilmu straumēšanas platformas «Netflix» darbiniekiem visā pasaulē. Studijai izdevies nopietno tematu iedzīvināt humora pilnā un aizraujošā animācijā, kas skaidri nodod vēstījumu un rada pozitīvas emocijas, piedāvājot svaigu skatījumu uz instruktāžas video.

Ziņas Fold 21. oktobris, 2022

Ņemot vērā to, ka darba drošība ir svarīga ikvienā uzņēmumā, «Panic» uzdevums bija izveidot tādu informatīvo video, lai ikviens «Netflix» darbinieks, vai viņš strādātu Losandželosā, Brazīlijā vai Dienvidkorejā, to noskatītos līdz galam. Tas mudinājis animācijas studiju pieiet uzdevumam radoši, veidojot asprātīgās epizodes un neparastus tēlus, kuri pastāsta, kā rīkoties dažādās situācijās.

Animētajiem varoņiem piešķirtas vienkāršas un ģeometriskas formas, un šī abstraktā vizuālā valoda ļāvusi atainot daudzveidīgo «Netflix» darbinieku saimi, neieslīgstot stereotipos. Instruktāžas galvenie vēstījumi izcelti ar pārdomātu teksta dizainu, kas integrēts animācijā, kļūstot par būtisku daļu no tās. Video izmantotās košās krāsas palīdz piesaistīt uzmanību, kā arī rada pozitīvu noskaņu.

 

«Netflix» darba drošības nodaļa uzņēmuma galvenajā birojā Losandželosā uzrunāja «Panic» pārstāvjus ASV brīdī, kad projekts vēl bija tikai idejas līmenī. Veidot kopīgu sadarbību starptautisko uzņēmumu pārliecināja «Panic» negaidītais skatījums par to, kā tik nopietnu tēmu attēlot aizraujoši. «Animācijas izstrāde norisinājās vienlaikus viegli un izaicinoši. Viegli — jo klients mums pilnībā uzticējās. Izaicinoši — jo izvirzījām sev mērķi pārspēt pašiem sevi, ieejot teritorijā, kuru iepriekš nebijām pilnībā apguvuši,» stāsta «Panic» mākslinieciskais vadītājs Gints Gūtmanis. «Šī sadarbība pierāda, ka mūsu kompetence ir gana konkurētspējīga starptautiskajā tirgū,» norāda Edijs Vucēns, projekta radošais direktors. «Ir ļoti veselīgi to pašiem apjēgt, mēģinot «izmērīt», kā izskatāmies globāli,» turpina Edijs.

«Panic» atklāj, ka īsfilmas veidošanas procesā nav trūcis izaicinājumu. Piemēram, bija svarīgi noturēt vienotu vizuālo un animācijas stilu, kas nav viegli, kad pie projekta strādā aptuveni trīsdesmit cilvēku. Grūts uzdevums bija arī pielāgot video dažādām kultūrām jeb lokalizēt. «Panic» producentiem bija iespēja redzēt, kā notiek filmu un seriālu lokalizācija «Netflix» pusē, un strādāt ar viņu lokalizācijas un dublēšanas komandām. Procesā svarīgi bija izveidot sistēmu, kur teksti un katras epizodes garumi būtu saskanīgi, kā arī pārliecināties par tekstu labskanību.

 

«Panic» klientu servisa vadītāja Elīna Alaine norāda, ka sadarbībā bija jūtama «Netflix» organizācijas kultūra, kur katram ir «sava balss». «Cieņpilna, iekļaujoša komunikācija, kas veicina katra komandas biedra potenciāla attīstīšanu un izmantošanu. Strādājām kopā kā viena komanda,» saka Elīna. «Šāda attiecību dinamika motivē neapstāties, izmēģināt jaunus paņēmienus un galu galā sasniegt augstākas dizaina, animācijas un sadarbības virsotnes. Slepenā sastāvdaļa darba procesā ir labs humors.»

 

Vairāk informācijas par projektu — «Panic» mājaslapā.