Svinīgā ceremonijā 15. septembrī Latvijas Mākslas akadēmijā tika sadalīti radošās izcilības festivāla «ADwards» ordeņi. Pavisam konkursā tika iesniegti 308 darbi, visvairāk — kategorijā «Drukas māksla un dizains». Kopumā šogad piešķirtas 38 sudraba un 17 zelta godalgas 28 disciplīnās. Titulu «Gada aģentūra» sīvā konkurencē ieguva «McCann Riga». Savukārt viens no apbalvotākajiem klientiem ir Rīgas dome, kuras darbi saņēma sešus «ADwards» ordeņus.
«Šis vakars bija patiešām izcils — varējām redzēt daudzus kvalitatīvus darbus, novērtējām to, ka «ADwards» festivālā atzinību saņem gan radošās aģentūras, gan valsts iestādes, gan individuāli radošie profesionāļi, kā arī beidzot varējām pavadīt kopā laiku priekpilnā atmosfērā», saka biedrības «Latvian Art Directors Club» direktore Žanete Eglīte.
Darbus gan klātienē, gan attālināti vērtēja piecpadsmit žūrijas locekļi no vienpadsmit valstīm. Žūrijas prezidents šogad bija Andrejs Tjukavkins (Andrey Tyukavkin), radošās aģentūras «Publicis» galvenais radošais direktors, kura sasniegumu vidū ir 54 apbalvojumi pasaules prestižākajā reklāmas festivālā «Cannes Lions», tajā skaitā piecas zelta un viena Grand Prix godalga.
Integrētās kampaņas / Korporatīvā sociālā atbildība, labdarība un sociālā reklāma
Zelta ordeni ieguva Rīgas dome ar kampaņu «Cel Latviju ar darbu, dziesmu, valodu».
TV & Radio
Zelta godalgas ieguva aģentūra «TBWA\Latvija» ar klipu «Bug girl. Keep doing!» (klients — «Luminor»), «Wrong Digital» ar klipu «Wait better. Discover a new taste for the local» (klients — Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra), kā arī aģentūra «Magic» ar klipu «Brīvs un neapturams» (klients — «Latvijas Mobilais Telefons»).
Sociālo mediju komunikācija
Zelta godalgu ieguva aģentūra «Magic» ar «Circle K» kampaņu «Mīlas balāde klientiem» .
Drukas māksla un dizains
Zelta godalgas ieguva Rīgas dome un «Overpriced» ar darbu «Līdz pašai gaismiņai», bērnu grāmatu izdevniecība «Liels un mazs» ar grāmatu «Ineses māja», aģentūra «Kid Design» ar grāmatu «LMA Dizainam 60», «McCann Riga» ar darbiem «Dzemdību nama fonda kampaņa» un «Dzintars» iepakojumiem «Saule ir atpakaļ», kā arī Latvijas Nacionālā bibliotēka ar izstādi «B kā baroks».
Vides reklāma
Zelta godalgu ieguva «McCann Riga» ar darbu «Izglītībai mērcīti» Rīgas Centra Humanitārajai vidusskolai.
Sabiedriskās attiecības
Zelta godalgas ieguva «Magic» ar darbu «Mīlas balāde klientiem» «Circle K», kā arī «McCann Riga» ar darbu «Banānu kari» (klients — «Lidl Latvija»).
Young Creative
Balvu «Young Creative», kurai reklāmas, grafiskā un digitālā dizaina darbus iesniedz jaunie radošie talanti līdz 28 gadu vecumam, ieguvis Ričards Znutiņš–Znutāns ar mobilo aplikāciju «Emori».
Ar pilnu laureātu sarakstu iespējams iepazīties «ADwards» mājaslapā. Radošās izcilības festivālu «ADwards» rīko «Latvian Art Directors Club».
Viedokļi