Dizaineri aicināti iesniegt savas idejas jaunai Rīgas Nacionālā zooloģiskā dārza zīmola dizaina koncepcijai. Konkursa mērķis ir radīt mūsdienīgu vizuālo identitāti, kas palīdzētu veidot konsekventu komunikāciju gan pašā zoodārzā, gan komunikācijas materiālos un digitālajā vidē. Pieteikties konkursam iespējams līdz 27. jūlijam.
Rīgas zooloģiskais dārzs tika dibināts 1912. gadā, un kopš 1992. gada tam piešķirts Nacionālā zoodārza statuss. Zoodārza mērķis ir līdzdarboties pasaules un Latvijas dzīvnieku sugu saglabāšanā un izpētē, veidot sabiedrībā saudzīgu attieksmi pret dabu un dzīvniekiem, rosināt izprast dabu mums līdzās un cilvēka vietu tajā, kā arī nodrošināt kvalitatīvas brīvā laika pavadīšanas iespējas un veicināt veselīgu dzīvesveidu.
Jaunajai vizuālai identitātei vajadzētu stiprināt ideju par Rīgas zooloģisko dārzu kā nozīmīgu vides izglītības un pētniecības centru un pievilcīgs tūristu galamērķi, kas vienlaikus ir mūsdienīgs, bet ciena vēsturiskās vērtības. Lai piedalītos konkursā, pretendentiem jāizstrādā zooloģiskā dārza zīmola dizaina priekšlikums, kas iekļauj logotipa skici, kā arī tā izmantošanas piemērus, konceptuālu krāsu un burtveidolu risinājumu, mājaslapas koncepciju un dizaina izstrādes finanšu piedāvājumu.
Konkursa godalgu fonds ir 3000 eiro. Paredzēts, ka pirmās vietas ieguvējs saņems 1500 eiro, otrās vietas — 1000 eiro, bet trešās vietas — 500 eiro. Darbus vērtēs Rīgas Nacionālā zooloģiskā dārza pārstāvji Anete Bilzēna, Jānis Rudzītis un Artūrs Tribis, Rīgas domes Komunikācijas pārvaldes vadītājs Edijs Šauers, dizainers un Latvijas Mākslas akadēmijas grafikas dizaina katedras vadītājs Matīss Zvaigzne, kā arī zoodārzu dizainers Ēriks van Vlits (Erik Van Vliet) no Nīderlandes.
Konkursa piedāvājums jāiesniedz līdz 27. jūlija plkst. 11.00 Rīgas Nacionālā zooloģiskā dārza sekretariātā Meža prospektā 1. Metu konkursa nolikums un cita nepieciešamā dokumentācija pieejama elektronisko iepirkumu sistēmā.
Viedokļi