DFF vizuālā identitāte — Kristaps Berzinskis, Uldis Leiterts

Drīzumā gaidāmais tehnoloģiju, politikas, start–up un dzīvesstila festivāls «Digital Freedom Festival» (DFF) izsludinājis meistarklašu programmu. Tajās varēs uzzināt, kā start–up uzņēmumiem piesaistīt finansējumu, iegūt pirmos klientus, izveidot sava klienta profilu, kā arī to, kā izmantot spēļu metodiku problēmu risināšanai uzņēmumos un veidot efektīvu sava uzņēmuma kultūru.

Ziņas Fold 31. oktobris, 2016

Meistarklases notiks 28. novembrī, trīs stundas pirms DFF konferences. Tās vadīs starptautiski atzīti dažādu nozaru profesionāļi, un tajās varēs piedalīties gan festivāla konferences apmeklētāji, gan citi interesenti.

Pasaules vadošā akseleratora «500 Startups» mentors Bernards Huangs (Bernard Huang, ASV) sniegs padomus, kā radīt idejas un taktiku, veidot klientu apzināšanas kanālus un pārdošanas stratēģijas, lai iegūtu savus pirmos 100 klientus. Tāpat meistarklases ietvaros plānots novērtēt apmeklētāju radītos produktus un sniegt praktiskus ieteikumus to attīstīšanai.

Geimifikācija (gamification) jeb spēļu metodikas un elementu izmantošana ir spēcīgs instruments, lai motivētu cilvēkus rīkoties. Šādi iespējams sasniegt augstus rezultātus, tādēļ meistarklasē, kuru vadīs TED sarunu vēstnieks Sartajs Sings Anands (Sartaj Singh Anand, Indija), būs iespējams apgūt modeļus, mehānismus un tehnikas, kas ļauj spēļu elementus izmantot problēmu risināšanā uzņēmumā vai produktu attīstības ciklā.

Saprast, kā atpazīt un definēt savu klientu un ratificēt savu biznesa projektu, meistarklasē palīdzēs vairāku start–up kopienu, «Startup Wise Guys» līdzdibinātājs un mentors, «Amazon Web Services» biznesa attīstības vadītājs Maiks Reiners (Mike Reiner, Nīderlande).

Savukārt «Giraffe Visualization Group» valdes priekšsēdētājs Mikus Opelts kopā ar lietotāju pieredzes eksperti Līgu Lētiņu meistarklasē stāstīs, kā izvairīties no tipiskas start–up uzņēmēju kļūdas — produkta radīšanas, balstoties uz vienas personas redzējumu. Viņi atklās, kādus līdzekļus un metodes izmantot, lai izveidotu dzīvotspējīgu un rentablu produktu.

Lūkojoties pēc finansējuma, daudzi start–up uzņēmēji neapzinās, cik daudz un dažādu iespēju piedāvā Eiropas Savienība. Pieredzējušas finansējuma piesaistītājas Louna Sbou (Louna Sbou) un Nina Martina (Nina Martin) no Vācijas savā meistarklasē informēs, kā iesniegt veiksmīgu pieteikumu finansējumam un kādi finanšu instrumenti ir pieejami maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Atsevišķu meistarklasi vadīs arī start–up kopienu veidotājs, akseleratoru guru Tals Katrans (Tal Catran, Izraēla), kurš sniegs padomus, kā pārvarēt grūto sākumu un šķēršļus, lai iegūtu pirmo miljonu. Šajā meistarklasē dalībniekiem būs iespēja 3 minūšu laikā prezentēt savu ideju, mērķus un finansējuma piesaistes plānus, pretī iegūstot meistarklases vadītāja ieteikumus.

Visbeidzot, uzņēmumu «Pipedrive» un «Clanbeat» līdzdibinātājs Ragnārs Sāss (Ragnar Sass, Igaunija) meistarklasē dalīsies praktiskos ieteikumos, kā veidot uzņēmuma kultūru ar apmierinātiem darbiniekiem, lai pilnībā izmantotu viņu zināšanu potenciālu, un atgādinās, kāpēc individuāla komunikācija ar katru darbinieku ir svarīga.

 

«Digital Freedom Festival» notiks no 27. līdz 29. novembrim Latviešu Biedrības namā, Merķeļa ielā 13, Rīgā. Meistarklases festivāla ietvaros norisināsies 28. novembrī plkst. 9.00 – 12.00. Darba valoda — angļu. Vairāk informācijas un reģistrēšanās DFF mājaslapā.