«Magic» ir lielākā radošā aģentūra Baltijā, kas jau teju 30 gadus veido aizraujošus zīmolu stāstus, humora pilnas reklāmas, kā arī sociāli nozīmīgas kampaņas, kas vērš sabiedrības uzmanību uz nopietniem jautājumiem. Neskaitāmas balvas saņēmušo aģentūru vada Andris Rubīns, kurš aktīvi iesaistās Latvijas un visas Baltijas radošo industriju attīstībā. Rubrikā «Forša fīča» Andris stāsta par to, kā īsināt laiku un pie reizes uzzināt ko jaunu.
«Kāds ar laiku saiet sviestā, tikmēr es pēdējā laikā esmu sagājis podkāstos. Brīvdienās, darot kaut kādus mājas vai dārza darbus, klausos sarunas par kultūru, zīmoliem, dizainu, ārpolitiku, tehnoloģijām, psiholoģiju, biznesu, fotogrāfiju un dzīvi. Nedēļas nogalē varu izraut ap desmit podkāstiem, lai pēc tam kādu laiku ir, ko gremot. Dārzs nopļaujas nemanot, Rīga–Tallina ir vien trīs podkāstu sēriju attālumā, un tikmēr esmu ticis pie kādas jaunas domas vai atziņas. Starp maniem klausītākajiem raidierakstiem «Spotify» platformā šobrīd ir «On Strategy», «Ārskats», «Mediāna» un atslodzei — «Bize vaļā». Radošajā nozarē darbojoties organisms tā vien prasa pastāvīgi lādēt sevī jaunas pieredzes un stāstus, pat ja tie nav tieši saistīti ar aktuālo projektu vai nozari.»
Kopš 2004. gada «Magic» veic apjomīgo zīmolu pētījumu «Brand Capital», kā arī veido «Baltijas zīmolu topu», kas uzskatāms par vienu no nozīmīgākajiem zīmola rezultātu mērījumiem Baltijā. Nupat Andris kopā ar domubiedriem izveidojuši paši savu podkāstu — iznākusi ievada epizode «Baltic Brand Talks» podkāstam, kas vēstīs par pasaules tendencēm radošajās jomās un Baltijas zīmoliem.
Viedokļi