Dizaina studija «Overpriced» tiecas pārsniegt utilitāros dizaina aspektus, piešķirot saviem darbiem skaistumu un dziļāku jēgu caur stāstiem, simbolismu un mūsdienīgu tradīciju interpretāciju, tādējādi kalpojot ne vien klientam, bet iedvesmojot arī plašāku sabiedrību. Studijas līdzdibinātājs un radošais direktors, dizainers Aigars Mamis rubrikā «Forša fīča» stāsta par rīku, kas palīdzējis papildināt «Overpriced» jaunākos projektus ar cilvēcisku dimensiju.
«Digitalizētie fonti man ir nedaudz apnikuši, tāpēc pēdējos projektos daudz vairāk strādāju ar roku rakstītu tekstu. Tā veidoju dizainu gan izstādei «Dzīvais cimds» Cēsīs, gan maiznīcai «Celms maize» Kuldīgā.
«Posca» marķieris varbūt nav pārlieku īpašs, bet tas bija labākais, kas atradās Kuldīgas vietējā kancelejas preču veikalā. Nejaušais pirkums man kļuvis par lielisku palīgu ikdienā — man patīk, kā klājas tā krāsa un ka to ir viegli nokasīt no stikla ar kredītkarti.»
Aigars Mamis kopā ar domubiedriem dibināja «Overpriced» 2016. gadā, un tobrīd studija pamatā fokusējās uz stratēģisku pieeju zīmolu dizaina veidošanā. Šobrīd līdztekus zīmolu dizainam «Overpriced» strādā ar projektiem, kas izceļ vietējās vērtības un tradīcijas. Studija ilgstoši sadarbojusies ar Ziedoņa muzeju un fondu «Viegli», kā arī iesaistījusies Rīgas komunikācijas kampaņu veidošanā, veicinot rīdzinieku piederības sajūtu.
«Overpriced» veidotais dizains izstādei «Dzīvais cimds», kas veltīta cimdu māksliniecei Jettei Užānei un pērn bija apskatāma Cēsu muzejā, nupat nominēts Latvijas Dizaina gada balvai 2025 vides dizaina kategorijā. Izstāde iepazīstināja ne vien ar amata meistares bagāto mantojumu, bet tiecās atklāt viņas iekšējo pasauli, izstādes dizainam akcentējot roku darbu, funkcionālo pieejamību un rotaļu aspektu ikdienišķajā. Vairāk par izstādes dizainu rakstījām iepriekš.
Viedokļi