Animācija — Katrīna Sadovņikova

Biedrība «Latvian Art Directors Club» jeb LADC gada nogalē izziņojusi pārmaiņas — no nākamā gada biedrība būs atvērta ne tikai reklāmas aģentūrām, bet visai radošajai nozarei kopumā, plānots, ka kluba biedri varēs piedalīties regulārās lekcijās, un tapusi arī jauna LADC mājaslapa. Šīs un citas pārmaiņas biedrībā ieviesīs jauna komanda, un turpmāk LADC prezidents būs aģentūras «TBWA\Latvia» partneris un galvenais radošais direktors Kaspars Eglītis. Rubrikā «Forša fīča» Kaspars stāsta par kādu parādību, kas viņu aizrauj un sapurina.

Forša fīča Fold 13. decembris, 2024

«Visforšākā fīča manā dzīvē ir vēja stūre un pats vējš. Tu izej ielās un redzi, kā cilvēki atmuguriski laužas pret vēju, pagriež lietussargus pretējā virzienā, un pa gaisu lido kārtīgi neizmesta makulatūra. Tajā brīdī es parasti romantiski skatos koku galotnēs, cenšoties noteikt, no kuras debespuses šodien pūš un cik stipri. Vējš ir tāds kā «gličs» sabiedrībai — tas sapurina un izsit no ikdienas rutīnas, kurā mēdzam nepacelt acis pa ceļam uz kārtējo rīta tramvaju. Es domāju, ka tieši tāpēc mums visiem vajag vēju.

Bet visvairāk mani priecē «oranžais brīdinājums». Tajā brīdī es dodos ķert vēju jūrā. Cik fantastiska ir tā sajūta, kad, laužoties cauri viļņiem, ar stūri kontrolē šo milzīgo dabas spēku. Vējš māca pietāti, atbildību un būšanu tagadnē. Tad es iznāku no jūras un esmu «nonullējies» — līdz mielēm dzīvs un atkal gatavs radīt.»

Kaspars Eglītis ir radošais direktors ar plašu pieredzi, kurš reklāmas industrijā darbojas jau vairāk nekā 17 gadus. Kopš 2020. gada viņš vada aģentūras «TBWA\Latvia» radošo darbu un ir uzņēmuma partneris. Kaspars kopā ar komandu saņēmis virkni balvu par izcilību reklāmā, strādājot ar tādiem uzņēmumiem kā «McDonalds», «Luminor», «Accenture» un citiem. Paralēli radošajām koncepcijām Kaspars aizraujas ar kustīgu un statisku attēlu veidošanu.

 

Kopš novembra beigām Kaspars ir biedrības «Latvian Art Directors Club» prezidents, un plānots, ka 2025. gadā LADC piedzīvos virkni pārmaiņu — biedrība būs atvērta ne tikai reklāmas aģentūrām, bet arī nelielām studijām un radošajiem profesionāļiem, tiks rīkotas regulāras lekcijas, kā arī starptautiskas pieredzes apmaiņas programmas. LADC arī turpmāk rīkos radošās izcilības festivālu «ADwards» un jaunā formātā piedāvās arī LADC Reklāmas skolu, kuras jaunajam iesaukumam var pieteikties līdz 22. decembrim.