«Baltic Brand Forum» publicitātes attēls

Piektdien, 20. septembrī, Rīgas cirkā norisināsies «Baltic Brand Forum» (BBF) — gada nozīmīgākais mārketinga un zīmolu pasākums Baltijā. Šogad pasākumā dalībnieki no visas Baltijas un vairākām Eiropas valstīm dalīsies savās zināšanās un pieredzē par humora un izklaides lomu mārketingā. Pasākums ir ne tikai platforma zināšanu apmaiņai, bet arī iespēja sveikt veiksmīgākos Baltijas zīmolus, pasniedzot apbalvojumus septiņās kategorijās.

Ziņas Fold 18. septembris, 2024

«Baltic Brand Forum» šogad atzīmē īpašu notikumu — «Brand Capital» pētījuma un Baltijas Zīmolu topa 20 gadu jubileju —, tāpēc līdz ar profesionālajiem notikumiem gaidāma arī plaša svētku programmu ar akrobātiem, komiķiem un muzikāliem priekšnesumiem.

 

Pasākuma durvis apmeklētājiem būs atvērtas no plkst. 11.00, un plkst. 12.00 sāksies foruma pirmā daļa, kurā uzstāsies tādi nozares līderi kā Pedijs Gilmors, zīmolu humora konsultāciju uzņēmuma «Studio Gilmore» izpilddirektors un dibinātājs, kā arī viens no Eiropas ietekmīgākajiem humora konsultantiem, un Magnuss Magnussons, viens no radošajiem prātiem aiz ikoniskajām Islandes tūrisma kampaņām. Ar vērtīgu pieredzi dalīsies arī Jens Velins no «McDonald’s», un pasākuma pirmās daļas noslēgumā tiks prezentēti četru Baltijas izklaidējošāko zīmolu veiksmes stāsti.

 

Foruma otrā daļa norisināsies no plkst. 15.00 līdz 17.00, kad uz skatuves kāps nozarē atzīti profesionāļi, kā Kriss Stīvensons no «OMG» ar strukturētu stāstījumu, kā mainīsies mediju nozare, un Salma Gaja Tophama no «Oatly», kura atklās, kā viņu zīmols izauga līdz vienam no atpazīstamākajiem piena aizstājējiem pasaulē. Foruma otrajā daļā norisināsies vairākas diskusijas, kurā mediju un mārketinga ekspertu grupa apspriedīs efektīvākos veidus, kā ar zīmola saturu sasniegt un piesaistīt patērētājus, un tiks plašāk izklāstīti «Brand Capital» pētījuma aktuālie dati. Otrās daļas noslēgumā uzstāsies Rīgas cirka direktore Māra Pāvula, un vēlāk klātesošos priecēs akrobātisks priekšnesums.

Pēc ekspertu uzstāšanās, tāpat kā iepriekšējos gados, BBF laikā norisināsies Baltijas Zīmolu topa uzvarētāju apbalvošanas ceremonija, pasniedzot apbalvojumus septiņās kategorijās: straujāk augošie zīmoli, zaļākie zīmoli, cilvēcīgākie zīmoli, mīlētākie zīmoli, mīlētākie vietējo ražotāju zīmoli, mīlētākie mediju zīmoli un šī gada jaunā kategorija — izklaidējošākie zīmoli. Uzvarētājs katrā no kategorijām tiek noteiks, balstoties uz plašākā zīmolu un dzīvesstila pētījuma Baltijā «Brand Capital» datiem, kuru īsteno vadošais pētījumu uzņēmums «Norstat» un kurā piedalās vairāk nekā 3000 respondentu no visas Baltijas.

 

Andris Rubīns, viens no «Baltic Brand Forum» dibinātājiem un reklāmas aģentūras «Magic»vadītājs, skaidro: «Šāda līmeņa pasākums ir vērtīgs ne tikai uzņēmumiem, kas cīnās par uzvaru kādā no zīmolu topu kategorijām, bet arī ikvienam, kurš interesējas par mārketingu vai vēlas attīstīt savu zīmolu. Nozares ekspertu pulcēšana vienuviet sniedz neatsveramu ieguldījumu Latvijas uzņēmējdarbībā un mārketingā. Aicinu ikvienu interesentu nevilcināties, jo biļetes ir ierobežotā daudzumā, un šī būs unikāla iespēja gūt jaunas zināšanas un iedvesmu.»

 

Pasākuma noslēgumā, sākot no plkst. 20.00, ar «Balcia Insurance» atbalstu viesus priecēs īpaša koncertprogramma. Uzstāsies viena no enerģiskākajām un vētrainākajām grupām Baltijas reģionā, kuras nosaukums pagaidām tiek turēts noslēpumā. Pēc koncerta ballīte turpināsies ar DJ setu, ko vadīs Fiņķis, nodrošinot neaizmirstamu vakaru visiem klātesošajiem.

 

Plašāka informācija par pasākumu, tā programma un biļetes — «Baltic Brands» mājaslapā.

Pasākumu organizē «Magic», «OMD» un «Norstat». Forums notiek ar ģenerālsponsora «Balcia» atbalstu, kā arī «Eco Baltia», «Latvijas Zaļais punkts», «Volkswagen», «AirBaltic», «Rimi», Rīgas investīciju un tūrisma aģentūras, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras, «Welltons Hotels», «Rixwell», «Printful», «Food Union», «Orkla», «Spice», «Mītava», «McDonald’s», «Nords Porter», «Element Digital», «Sons & Daughters», «Trickster», Igaunijas Mārketinga asociācijas, Lietuvas Mārketinga asociācijas, Latvijas Reklāmas asociācijas, kā arī mediju partneru «TV3 Group», «Delfi», «Ir Nauda»,« JCDecaux», «DScreens», «Best of Baltic Entertainment, «Mediāna» un «European Hit Radio» atbalstu.