Latvijas animācijas studija «Panic» šogad svin desmit gadu jubileju! Studija jau labu laiku pāraugusi vietējo tirgu un palīdz iedzīvināt zīmolu stāstus no visas pasaules, par savu darbu saņemot arī virkni starptautisku balvu. Tomēr ceļš uz virsotnēm nav viegls — «Panic» vadītāja Rita Šteimane rubrikā «Forša fīča» stāsta par to, kas viņai palīdz strādāt produktīvi.
«Kad strādāju pie prezentācijas plāna, austiņās uz riņķi klausos Britnijas Spīrsas dziesmu «Work Bitch». Ja gribi sasniegt savus mērķus, prokrastinācijai nav laika! Atrodi lietu, kas tevi iekustina (man tā ir treniņu mūzika), un sāc strādāt!»
Animācijas studiju «Panic» 2014. gadā dibināja uzņēmuma mākslinieciskais vadītājs Gints Gūtmanis, ticot ka Latvijas ilustratoru, animatoru un 3D speciālistu radošo potenciālu iespējams apvienot pasaules līmeņa studijā. Kopš 2018. gada «Panic» vada Rita Šteimane, kura kopā ar Gintu ir studijas līdzīpašnieki. Desmit gadu laikā «Panic» īstenojuši virkni starptautisku projektu, strādājot ar tādiem klientiem kā «Netflix», «Google», «Spotify», «Uber» un «Indeed». Pērn «Panic» izveidoja animāciju par projektu īstenošanas procesu, sekojot klipa galvenā varoņa un studijas «talismana» — īgnā perfekcionista Bertolda — piedzīvojumiem. Klips saņēmis virkni godalgu — «London International Awards» balvu, «Adwards» pirmās pakāpes ordeni, septiņas prestižā «Collision Awards» konkursa godalgas —, kā arī iekļuvis finālistu sarakstā tādos konkursos kā «The One Show», «Clio Awards», «Ciclope» un «The Shots».
Viedokļi