Par aģentūras «Guilty Ogilvy» radošo izpilddirektoru kļuvis viens no pieredzes bagātākajiem reklāmas nozares profesionāļiem Baltijā — Gabriels Jucevičius (Gabrielius Jucevicius) no Lietuvas, kurš strādājis ar virkni Latvijā atpazīstamu zīmolu un guvis starptautiskus panākumus dažādos konkursos.
Savas karjeras laikā Gabriels ir strādājis ar dažādu nozaru klientiem Baltijā, Somijā, Ukrainā, Baltkrievijā un Kazahstānā, toskait uzņēmumiem «Tele2», «SEB», «Mondelēz», «McDonald’s», «Danone», «Electrolux», «Volkswagen», «Audi», «Circle K», «Apple», kā arī zīmoliem «Mangaļi», «Tele2 Latvija», «Zelta Zivtiņa» un citiem Latvijā. Vairāki Gabriela darbi ir apbalvoti dažādos vietējos un starptautiskos festivālos, kā «ADrenalinas», «ADwards», «Golden Hammer», «Baltic Best» un «Golden Drum». Šoziem Gabriels piedalījies arī žūrijā globālajā festivālā «The One Show» Ņujorkā.Kopš 2011. gada Gabriels darbojas arī kā lektors un mentors, pasniedzot Viļņas Dizaina koledžā, Viļņas «Atomic Garden» skolā un LADC skolā Rīgā.
Gabriels Jucevičius studējis žurnālistiku Viļņas Universitātē un savus pirmos desmit karjerus gadus pavadījis Lietuvas lielākajās radio stacijās, strādājot par šovu vadītāju un programmu direktoru. Gabrielam ir arī pieredze darbā televīzijā — tulkošanā un filmu un seriālu, kā arī audiogrāmatu dublēšanā.
Gabriela pārziņā aģentūrā «Guilty Ogilvy» būs radošās komandas vadība, uzņēmuma izaugsmes veicināšana un konkurētspējas stiprināšana. «Man ir liels prieks pievienoties «Guilty Ogilvy» komandai. Šobrīd mēs veicam izmaiņas mūsu radošo un dizaina nodaļu struktūrā ar mērķi veicināt komandas savstarpējo mijiedarbību un vairot radošo izcilību. «Guilty Ogilvy» ir spēcīga komanda, kurā ir gan pieredzējuši veterāni, gan jauni talanti, kas ļauj saglabāt līdzsvaru starp mūsdienīgu un svaigu radošo skatījumu un gadiem uzkrāto pieredzi. Kā reiz teicis mūsu globālās aģentūras «Ogilvy» dibinātājs Deivids Ogilvijs, mēs tiecamies uz ievērojamo un nesamierināsimies ar rutīnu,» komentē Gabriels.
Pēc «Guilty Ogilvy» valdes priekšsēdētājas un vadītājas Kristīnes Kalniņas–Ūseles teiktā, Gabriels lieliski pārzina Latvijas reklāmas tirgu un tā tendences, tajā pašā laikā viņam ir plaša pieredze strādājot starptautiskos projektos un nerimstoša interese par reklāmas nozari. «Gabriels ir ne tikai pieredzējis vadītājs un mentors, bet viņam ir arī dziļa izpratne par radošās industrijas izaicinājumiem un vajadzībām. Mēs meklējām cilvēku, kurš kļūtu par daļu no mūsu komandas kodola un ļautu mūsu klientiem sasniegt augstākus mērķus un labākus rezultātus,» norāda Kristīne.
Vairāk par «Guilty Ogilvy» — aģentūras mājaslapā.
Viedokļi