Latvijas dizaina labākie veikumi tikko saņēmuši Dizaina gada balvas, taču veiksmīga dizaina apliecinājums ir arī tā eksports uz ārvalstīm. Šonedēļ piedāvājam atskatu uz nelieliem pašmāju uzņēmumiem, kas iekarojuši pasaules tirgu. Kamēr amatnieka Jēkaba Dimitera darbarīki vairs netiek sūtīti uz visām pasaules malām, animācijas studija «Panic» turpina radīt saturu globāliem zīmoliem, savukārt «Erica Synths» modulārie sintezatori joprojām saņem izcilas atsauksmes no nozares ekspertiem.
Uz priekšu ar ambīcijām un humoru — «Panic»
Animācijas studijai «Panic» izdevies pierādīt, ka maza un talantīga komanda, liekot lietā mārketinga zināšanas un stratēģisku pieeju, var pārsteigt pasaules izcilākos reklāmas nozares prātus. «American Express», «McDonalds», «Colgate», «Ernst & Young» ir tikai daži no globālajiem zīmoliem, kas izvēlējušies strādāt ar jaudīgo Latvijas uzņēmumu.
«Erica Synths» radošums bez robežām
«Erica Synths» ir komanda, kurā no idejas dzimšanas brīža līdz skaidrībai par tās realizēšanu nereti paiet vien pusstunda. Viņus raksturo ātrums, inovācijas, eksportspēja. Tas ir vienīgais uzņēmums Baltijā, kas ražo modulāros sintezatorus, atrodamus ne viena vien pasaulē pazīstama mūziķa arsenālā.
Augšup lejupejošā virzienā. Intervija ar Jēkabu Dimiteru
Vienlīdz prasmīgs namdara darbos un video veidošanā, kā arī intuitīvi darbojoties interneta mārketingā, Jēkabs Dimiters ir īsts 21. gadsimta amatnieks. 2012. gadā viņš izveidojis zīmolu «John Neeman Tools», kura radītie darbarīki ātri vien iemantoja pasaules slavu, pateicoties to augstajai kvalitātei un noslēpumainajam amatnieku komandas tēlam, ko uzbūrušas Jēkaba fotogrāfijas un īsfilmas.
Viedokļi