«Stenders» iepakojumu dizains — «Kid». Publicitātes foto

Līdz ar zīmola stratēģijas un identitātes atjaunošanu kosmētikas ražotājs «Stenders» sadarbībā ar dizaina studiju «Kid» (iepriekš — «Nord ID Riga») īstenojis laikietilpīgu un Latvijas zīmolu ikdienā reti piedzīvotu procesu — savu unikālo iepakojuma formu dizaina izstrādi un ražošanu.

Ziņas Fold 17. oktobris, 2022

Pirms trim gadiem, uzsākot strauju izaugsmi eksporta tirgos, «Stenders» nolēma mainīt zīmola un dizaina fokusu no nacionāli romantiska virziena uz ziemeļniecisku tīrību, atbrīvojoties no visa liekā. Pēc divu gadu intensīva darba, neskaitāmu paraugu izstrādes un testēšanas, jaunā dizaina produkti ir nonākuši veikalu plauktos.

 

«Stenders» izpilddirektore Kristīne Grapmane norāda, ka, atjaunojot zīmola stratēģiju un identitāti, viens no lielākajiem izaicinājumiem bija saglabāt uzņēmumam būtiskās vērtības un transformēt tās jaunā, mūsdienīgā veidolā, kas sasauktos ar globālajām tendencēm skaistumkopšanas jomā un ļautu «Stenders» produktiem kļūt par dizaina priekšmetiem, kas iederētos vannasistabās visā pasaulē — kā Latvijā, tā Ķīnā vai Austrālijā.

 

Neskatoties uz globālajiem mērķiem, dizaina studija «Kid» iedvesmu iepakojumu dizainam meklējuši vietējās vērtībās. «Pudeļu, bundžu, vāku un korķīšu konceptuālais vadmotīvs aizgūts no latviešu keramikas tradicionālajām formām, tādējādi simbolizējot apstāšanos un tiekšanos pēc lēnas, cikliskas pieejas dzīvei,» stāsta «Kid» dizaina direktore Maija Rozenfelde.