Foto — «Madara Cosmetics»

Kosmētikas zīmols «Madara Cosmetics» atvēris pop–up stendu leģendārajā Parīzes tirdzniecības centrā «Galeries Lafayette Paris Haussmann». Uzmanību piesaistošais stends veikala apmeklētājiem atklāj uzņēmuma filozofiju caur mākslas un dizaina elementiem.

Ziņas Fold 27. septembris, 2022

«Galeries Lafayette Paris Haussmann» šogad atvēris jaunu skaistumkopšanas un labbūtības stāvu «La Wellness Galerie», un tajā prezentēt savus produktus aicināts arī latviešu zīmols «Madara Cosmetics», kļūstot par vienīgo kosmētikas ražotāju no Baltijas valstīm, kas pārstāvēts ekskluzīvajā tirdzniecības vietā.

 

«Madara Cosmetics» stends, iecerēts kā mākslas galerija, kurā līdz ar produktiem tiek prezentētas arī zīmolam nozīmīgas idejas. Stenda centrālais elements ir 3D drukas tehnikā veidota «Madara Cosmetics» dibinātājas Lottes Tisenkopfas–Iltneres skulptūra. Tā kalpo kā simbols atvērtībai un sevis pieņemšanai, kas ir vienas no zīmola pamatvērtībām. Skulptūras stāstu turpina arī īsfilma, kurā Lotte uzrunā pop–up galerijas apmeklētājus. Stendā veikala klienti tiek iepazīstināti arī ar ziemeļu dabu un tajā atrodamajām kosmētikas izejvielām. Piemēram, gailenes, kas ir vairāku produktu galvenā sastāvdaļa, kalpo ka košs kompozīcijas papildinājums.

 

«Madara Cosmetics» uzsver, ka pop–up stends ir arī aicinājums atbildīgi izturēties pret dabas resursiem. «Mums izdevies līdz minimumam samazināt POS («point of sale» jeb pārdošanas brīža) materiālu apjomu, kas parasti tiek izmesti pēc vienas lietošanas reizes. Tā vietā «Madara» tirdzniecības vietā izmantojām īstus mākslas un dizaina objektus,» norāda stenda koncepcijas autore Agnese Kleina. «Acne» līnijas produkti eksponēti dāņu dizaina studijas «Niko June» veidotajā juvelierizstrādājumu traukā, savukārt matu kopšanas līdzekļi prezentēti kopā ar japāņu parūku mākslinieka Tomihiro Kono darbu. Stenda dizainu veidojusi «Madara Cosmetics» radošā komanda.