Baltijas komunikācijas profesionāļu konkursā «Mi:t&Links 2022» galveno balvu ieguvusi komunikācijas aģentūra «Deep White», kas atzīta par Latvijā un Baltijā labāko aģentūru šogad. Septiņās dažādās konkursa kategorijās «Deep White» ieguva pavisam desmit balvas. Atzinību saņēmuši arī citi Latvijas radošie uzņēmumi.
«Pagājušais gads komunikācijas jomā bija ne vien izaicinošs, bet arī ļoti motivējošs. Pārmaiņu laiki rosina radošumu, un pandēmija nebija izņēmums. Esam spējuši pielāgoties jaunajiem komunikācijas paradumiem un bijuši spiesti eksperimentēt ar jauniem veidiem, kā uzrunāt auditorijas. Iespējams, tieši tāpēc šogad konkurence Baltijas aģentūru starpā bija īpaši sīva, un uzvarēt ir liels gods,» par uzvaru stāsta «Deep White» dibinātāja Egle Klekere.
Pirmo vietu aģentūra «Deep White» ieguva četrās kategorijās. Sadaļā «Korporatīvā sociālā atbildība un ilgtspēja» uzvarējis projekts par pirmās Mātes piena bankas izveidi Latvijā, ko uzņēmums veidojis kopā ar radošo aģentūru «Entercreative» un digitālā dizaina studiju «Cube». Kategorijā «Korporatīvā komunikācija» ar pirmo vietu apbalvota «Rimi» kampaņa vietējo ražotāju atbalstam «Audzē Latviju!», kas izstrādāta kopā ar aģentūru «Nord DDB Riga» un «Cube». «Pasākumu PR» kategorijā laurus plūca atbalsta pasākuma nieru vēža pacientiem «Emociju dārzs» komunikācija, bet sadaļā «Sponsorēšanas projekti» uzvarējis kopā ar «Entercreative», «Cube» un mārketinga aģentūru «Sponsorking» veidotais projekts, kas atbalsta lielākos sporta notikumus. «Deep White» konkursā saņēma arī trīs sudraba un vienu bronzas medaļu.
Konkursā šogad tika pieteikts vairāk nekā 200 darbu, kas par 20% pārsniedz pagājušajā gadā iesniegto darbu skaitu. Astoņpadsmit konkursa kategorijās darbus iesniedza gan uzņēmumi un valsts un nevalstiskā sektora institūcijas, gan aģentūras, kā arī individuāli speciālisti. Atsevišķās kategorijās pirmās vietas ieguva valsts akciju sabiedrības «Sadales tīkli» drošības kampaņa, komunikāciju aģentūras «Golin Riga» un pasākumu producēšanas kompānijas «3K Management» veidotā «Influenceru indeksa» kampaņa, kā arī «Golin» veidotā Drošības nozares kompāniju asociācijas kampaņa. Pirmo vietu ieguvusi arī «Golin», reklāmas aģentūras «McCann Riga», dizaina studijas «Overpriced» un komunikāciju aģentūras «White Label» kampaņa kosmētikas ražotājam «Dzintars», uzņēmuma «Komunikācijas aģentūra» veidotā informatīvā kampaņa «Atrastā Latvija», «Nord DDB Riga» un sabiedrisko attiecību aģentūras «Nords Porter Novelli» veidotā CSDD drošības kampaņa «Dārgs prieks», kā arī komunikācijas speciālista Ivara Svilāna veidotā kampaņa Emīla Dārziņa mūzikas vidusskolai «Mana pirmā skatuve».
Ar pilnu «Mi:t&Links Baltic Communication Award 2022» iespējams iepazīties konkursa mājaslapā.
Konkurss «Mi:t&Links Baltic Communication Award 2022» ir Baltijas komunikācijas nozares gada galvenais notikums, un ar šādu nosaukumu tas norisinājās sesto gadu, savukārt pats konkurss notiek kopš 2005. gada. Tā galvenais mērķis ir dot iespēju komunikācijas industrijas pārstāvjiem parādīt iepriekšējā gada veiksmīgākos darbus, mācīties un smelties iedvesmu no citiem, kā arī godalgot labākos projektus un kampaņas.
Viedokļi