Foto — «Asketic»

Novembra sākumā norisinājās «NAPA Baltic Packaging Awards» konkurss, kurā ik gadu tiek izraudzīti labākie iepakojuma dizaina paraugi no visām trim Baltijas valstīm. Dizaina studija «Asketic» šogad kļuvusi par godalgotāko studiju, izcīnot četras balvas.

Ziņas Fold 13. novembris, 2021

Šogad norisinājās jau septītais «NAPA Baltic Packaging Awards» iepakojuma dizaina konkurss, kuru rīko Lietuvas dizaina asociācija (Lietuvos dizaino asociacija). Desmit dažādās kategorijās sacentās teju simts darbu, un dizaina studija «Asketic» šajā reizē tikusi pie četriem apbalvojumiem.

 

Sudraba medaļa tika piešķirta proteīna batoniņu «Better bars» iepakojuma risinājumam un «O’Byte» čipsu iepakojumu sērijai. Bronzas medaļu skaitumkopšanas produktu kategorijā ieguva dabīgo ādas un matu kopšanas līdzekļu ražotāja «Silmachy» iepakojumi. Tāpat ar bronzas medaļu apbalvots arī skaņas tehnoloģiju uzņēmuma «Sonarworks» mikrofonu «Sound ID» iepakojums.

 

Better Bars

Proteīna batoniņu «Better bars» iepakojums veidots, domājot par patērētāju, kuram būtisks produkta sastāvs un uzturvērtība. Novietojot šo informāciju iepakojuma priekšpusē, pirmajā plānā izvirzīts nevis zīmols, bet gan pats produkts. Košais un vienkāršais dizains izceļas veikala plauktā — lakoniskais iepakojums ir pamanāms gan starp sporta uztura produktiem, gan nolasās kā veselīgāka alternatīva starp uzkodām.

O’Byte

Čipsu «O’Byte» iepakojuma dizainā «Asketic» radījis dinamisku un izteiksmīgu vizuālo valodu, kas izvairās no šai produktu kategorijai ierastajām klišejām. Uzmanību piesaista gan grafiskais teksta lietojums, gan košās krāsas.

Silmachy

Dabīgās kosmētikas zīmolam «Silmachy» radītā iepakojuma dizaina sistēma ļauj viegli papildināt produktu klāstu, neveicot lielas investīcijas. Nepieblīvētajā dizainā liela nozīme ir izvēlētajai krāsu paletei, kas ieturēta dabīgos, bet izteiksmīgos toņos. Produktu stāstu atspoguļo zīmola emblēma, kurā attēlotais nams raisa asociācijas ar tradīcijām un ģimenes mantojumu.

 

Sound ID

Veidojot «Sound ID» mikrofona un programmatūras zīmola dizainu, «Asketic» mērķis bija radīt tīru, režģī bāzētu sistēmu, kas viegli pielāgojama dažādiem mērogiem un pārnesama arī digitālā vidē. Iepakojuma dizainā uzsvars likts uz kvalitatīviem materiāliem, kas paspilgtina produkta izsaiņošanas («unboxing») pieredzi.

Vairāk informācijas par «Asketic» — dizaina studijas mājaslapā.