Attēls — «Corebook»

Latvijas jaunuzņēmums «Corebook» piedāvā jaunu skatījumu uz zīmola identitātes grāmatām un to lietošanu. Viņu radītais rīks atvieglo zīmola vadītāju darbu, piedāvājot alternatīvu statiskām zīmolu vadlīnijām un ļaujot ērtāk uzglabāt, izmantot un dalīties ar informāciju. Uzņēmums tikko papildinājis savu piedāvāto produktu klāstu ar paplašinājumu «Corebook Studio», kas palīdz ērtāk organizēt dizaina studiju un aģentūru darbu, strādājot pie vairākiem zīmoliem.

Ziņas Paula Gāgane 1. jūnijs, 2021

Zīmola identitāte nekad nav tā īsti pabeigta — uzņēmumu mainīgās vajadzības un vēlmes liek tai nepārtraukti augt un attīstīties. Rīks «Corebook» piedāvā platformu, kas atbilst zīmola vadlīniju mainīgajam raksturam. Tā vietā, lai klientam nodotu statisku PDF failu, kas ātri noveco, «Corebook» ļauj ērti uzglabāt, atjaunot un dalīties ar informāciju, atvieglojot uzņēmuma ikdienas darbu. Platforma izslēdz vajadzību atlasīt, apkopot un sūtīt nepieciešamos failus katru reizi, kad rodas vajadzība vadlīnijas nodot saviem sadarbības partneriem.

 

«Kad mēs pagājušajā gadā publicējām «Corebook» produkta beta versiju, daudziem zīmoliem tas mainīja priekšstatu par to, kā varētu funkcionēt zīmola grāmatas. Šogad mēs turpinām izaicināt zīmola vadlīniju izstrādāšanas, lietošanas un uzturēšanas principus. «Corebook» dizainu veido mūsu attieksme pret izcilu lietotāja interfeisu, intuitīvu lietotājpieredzi un privātuma vērtībās balstītu programmatūru,» stāsta uzņēmuma radošais direktors un līdzdibinātājs Jānis Vērzemnieks.

«Corebook» šajā pavasarī ar izcilību absolvējis Kalifornijas prestižo akseleratora programmu «500 Startups», un šobrīd uzņēmums atrodas otrajā investīciju un komandas paplašinājuma stadijā. Uzņēmumam ir lieli attīstības plāni, un tas jau paguvis iegūt stabilu klientu loku. Ar «Corebook» šobrīd strādā tādas atpazīstamas dizaina studijas un aģentūras kā «McCann Central», Instagram identitātes dizainers Makijs Seturdejs (Mackey Saturday), «Nord ID», «Monday Creative», «Relajaelcoco» un «The&Partnership», kā arī viņu klienti.

 

«Corebook» ļauj ērti veidot zīmola grāmatu dizainu, taču tā mērķauditorija un galvenie klienti, kas arī atbildīgi par licences iegādi, ir zīmolu vadītāji. Lai atvieglotu darbu arī dizaina izstrādātājiem, uzņēmums tikko paplašinājis savu rīku klāstu ar jaunu apakšproduktu — sadarbības sistēmu «Core Studio». Šis paplašinājums radīts dizaina studijām, kas regulāri strādā ar zīmolu projektiem un apkalpo vairākus klientus. Ar šo rīku viņi var ērti pārvaldīt visus projektus pārskatāmā panelī, izstrādāt veidnes, kā arī piekļūt visām funkcijām un veidot neierobežotu skaitu projektu, saņemot personīgi pielāgotu abonēšanas maksas modeli.

 

Vairāk informācijas par «Corebook» — uzņēmuma mājaslapā.