«Sigu Drums» koka bungu stīpas radītas, lai izceltos, ļaujot mūziķiem personalizēt un uzlabot bungu skanējumu. Arī pats zīmols tiecas atrauties no mūzikas industrijai raksturīgajām klišejām un vēlas iedvesmot bundziniekus ļauties radošumam un skaņas transformācijām.
«Sigu Drums» ir Siguldā radies aizrautīgs un ekoloģiski domājošs zīmols, kura mērķis ir veicināt bundzinieku eksperimentus ar skanējumu un palīdzēt mūziķiem radīt savu unikālo stilu. Uzņēmuma ražotās koka stīpas sniedz iespēju pilnveidot un personalizēt komerciāli ražotās bungas. Stīpas ne vien slāpē nevēlamu troksni, bet piešķir skaņai piesātinājumu un nodrošina kvalitatīvāku skanējumu ierakstu studijā. «Sigu» stīpu dizains, kura autors ir dizainers Matīss Zvaigzne, veidots tā, lai derētu lielākajai daļai mazo bungu. Turklāt pārdomātās savienojuma vietas nodrošina produktam lielāku izturību un ilgāku mūžu.
«Sigu» vizuālo identitāti veidojusi dizaina studija «Reflect Studio», savukārt zīmola komunikāciju nodrošina digitālās aģentūras «Hump» komanda. Zīmola identitāte veidota ar mērķi izcelt «Sigu» kā atšķirīgu, iedvesmojošu un stāstošu tēlu industrijā, kurā dominē zināma veida konservatīvisms. Vizuālajā valodā uzsvērta arī produkta dizaina kvalitāte, ilgtspēja, rūpes par vidi un atvērtība eksperimentiem.
«Sigu» komunikācijas pamatā ir ideja par mainīgumu un formas transformācijām jeb «shaping» un «reshaping». No tā izrietējis gan vienmēr mainīgais «S» burts, kas pārveidojies arī zīmola logotipā, gan arī uzņēma saukļi: «Shape of Sound», «Shape of Drums», «Shape of Groove» un tamlīdzīgi. Vizuālajai identitātei izvēlētā krāsu palete veido harmonisku saspēli ar produktiem.
Bungu stīpu iepakojums veidots ar mērķi pēc iespējas universālākā, funkcionālākā un ilgtspējīgākā veidā nodrošināt produktu drošu transportēšanu, kā arī ērtu eksponēšanu pārdošanas vietās. Būtisks iepakojuma dizaina aspekts ir tā spēja pielāgoties dažāda izmēra produktiem.
Uzzināt vairāk par «Sigu» bungu stīpām iespējams uzņēmuma mājaslapā.
Viedokļi