Publicitātes foto

Izveidots jauns dizaina zīmols «DeTales», kas ražos interjera aksesuārus ar pārlaicīgu dizainu, kas telpai piešķir individualitāti un emocionālu, māksliniecisku nospiedumu. Jauno produktu izstrādē tiek izmantoti materiālu pārpalikumi, kas rodas vannu ražošanas procesā, tādējādi samazinot rūpniecisko atkritumu daudzumu un radot jaunu vērtību atbilstoši aprites ekonomikas principiem.

Ziņas Fold 17. decembris, 2020

Zīmola koncepta autore ir dizainere Ieva Kalēja, kura iepriekš radījusi starptautiski pazīstamo gaismekļu zīmolu «Mammalampa». «Pasaulei nevajag vairāk jaunu lietu, kuras kļūst nederīgas vai nolietojas jau pāris gadu laikā, tāpēc savās kolekcijās «DeTales» plāno eksperimentēt ar kvalitatīviem un ilgtspējīgiem materiāliem,» viņa skaidro, piebilstot, ka «DeTales» ar laiku kļūs par izmēģinājumu lauciņu arī jauniem un topošiem latviešu dizaineriem.

 

«Mēs sekojam idejai par aprites ekonomiku,» stāsta Annija Mežgaile, zīmola attīstības vadītāja, kura zināma arī kā organizācijas «Latvian Art Directors Club» vadītāja. «Tas nozīmē, ka ražošanā tiek likts uzsvars uz ilgtspējīgu resursu izmantošanu.»

 

Ilgtspējību apliecina pirmā produktu sērija, kas veidota no uzņēmuma «PAA» izstrādātās un vannu ražošanā izmantotās mākslīgās akmens masas «Silkstone». Jauno interjera aksesuāru ražošanai tiek izmantoti santehnikas ražošanas pārpalikumi — mākslīgā akmens masa nelielos apjomos. «DeTales» interjera aksesuāru kolekcijas dizainu raksturo dabīgā akmens estētiskās kvalitātes pārnešana uz mākslīgā akmens masu. Tādējādi rūpnieciskā procesā iespējams tiražēt produktus ar spēcīgu vizuālo identitāti, piešķirot produktu sērijai filozofisku skatījumu par mākslīgā un dabīgā attiecībām mūsdienās.

 

Zīmola nosaukums «DeTales» radies, savienojot divus angļu valodas vārdus — Design (dizains) un Tales (stāsti). Šajos dizaina stāstos nav vietas nejaušībām, un katrai detaļai ir nozīme. Dievs ir sīkumos — tā varētu tulkot zīmola devīzi. «Ja ir runa par dizaina priekšmetu radīšanu un ražošanu, sīkumu nav un nevar būt. Viss ir svarīgs,» uzskata dizainere Ieva Kalēja.

 

Zīmola pirmā kolekcija «Snow Tale» ir mūsdienīgi dizaina objekti — svečturi, ikebana vāzes, ēterisko eļļu difuzori un trauki, kas veidoti no akmens masas. Kolekcija veltīta sniegam kalnu galotnēs, kas nekad neizkūst. Tas ir stāsts par par ilgām pēc sniega un Ziemassvētku smaržas, par sapni, kuru glabājam savās sirdīs.

 

«DeTales» komanda uzskata, ka katrs priekšmets, kuru izvēlamies savām mājām, nes sev līdzi kādu stāstu. Šie stāsti ietekmē mūsu noskaņojumu, veido mūsu pašu un mūsu bērnu atmiņas. Vai šiem stāstiem ir laimīgas beigas? Varbūt tiem beigu nemaz nav, jo «DeTales» tic mūžīgām vērtībām.

 

«DeTales» produktu mērķa segmenti ir dāvanas un dizaina dekori. Vēl var pagūt iegādāties «DeTales» produktus, lai šajos Ziemassvētkos iepriecinātu sevi un savus tuvākos.

 

Uzņēmuma darbības modelis paredz Latvijas mērogā novatorisku pieeju dizainam un ražošanas procesam — sadarbību starp dažādām nozarēm. Veiksmīga produktu dizaina īstenošanā nepieciešama cieša sazobe starp dizaina estētiskajām un funkcionālajām kvalitātēm, ražošanas tehnoloģiskajiem aspektiem un mārketingu. Uzņēmums «DeTales» ir arī LIAA Radošo industriju inkubatora dalībnieks, kas ir drošs garants uzņēmuma izaugsmei un spējai īstenot nospraustos mērķus.

 

Vairāk informācijas par zīmolu «DeTales» un tā produktiem, kā arī tiešsaistes veikals meklējami tā mājaslapā un Instagram kontā.