Liepājas Olimpiskais centrs (LOC) pērn atzīmēja desmit gadu jubileju. Sperot nākamos soļus uzņēmuma attīstībā, zīmolu dizaina studijā «Asketic» tika radīta jauna vizuālā identitāte, kas tiecas saturēt kopā centra daudzveidīgās darbības jomas.
«Grafiskā valoda ir svarīgs instruments, kas ļauj zīmoliem precīzi un kodolīgi izteikt to esību, vērtības un vīzijas. Mūsu gadījumā līdzšinējā bija sevi izsmēlusi un ierobežoja, jo jau labu laiku gan strukturāli, gan funkcionāli esam daudz vairāk nekā kāda noteikta joma vai fiziska ēka,» LOC nepieciešamību pēc pārmaiņām vizuālajā identitātē skaidro centra mārketinga vadītājs Mārtiņš Sīlis. Gadu gaitā LOC no vienas ēkas kļuvis par apzīmējumu nozīmīgai sporta infrastruktūrai visā Liepājā.
«Jaunās identitātes uzdevums ir skaidrā un vienkāršā veidā stāstīt par visiem LOC objektiem — vieglatlētikas manēžu, stadioniem, ledus halli, topošo tenisa halli un citām vietām pilsētā. Pati zīme jeb logo veidota ar centrālu kompozīciju, lai uzsvērtu vienotu centru visai infrastruktūrai un dažādām darbības jomām,» komentē dizaina studijas «Asketic» vadītājs, dizainers Miķelis Baštiks. Iepriekšējo variantu, ko veidoja dažādi sīki un nenopietni grafiskie elementi, nomainījis monolīts, lakonisks risinājums, kura pamatā ir abreviatūra LOC. Jaunajā identitātē gan saglabāta zīmolam raksturīgā oranžā krāsa, kas iedzīvināta arī sporta būvju arhitektūrā un interjerā.
«Manuprāt, «Asketic» izdarījuši ļoti labu dabu, īsā laikā iedziļinoties LOC būtībā, un atraduši jēgpilnu un universālu grafiskās valodas sistēmu, kura uzlabo uzņēmuma komunikāciju visos virzienos. Turklāt šī sistēma ir spējīga pielāgoties un, tāpat kā mēs, vērsta uz attīstību,» gandarīts ir Mārtiņš Sīlis, kurš pieņem, ka, pamanot jauno LOC identitāti pilsētvidē, nevienam nerodas jautājums, ko tā apzīmē.
Viedokļi