Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludinājusi pieteikšanos dalībai nacionālajos stendos starptautiskās izstādēs — «The Marché du Film 2019» filmu nozares pārstāvjiem un «NY Now» interjera priekšmetu ražotājiem.
«Marché du Film 2019»
Līdz 8. martam Latvijas filmu industrijas pārstāvji aicināti pieteikties dalībai nacionālajā stendā starptautiskajā izstādē «Marché du Film 2019», kas norisināsies 2019. gada 14.–25. maijā Kannās, Francijā. Tas ir viens no svarīgākajiem notikumiem filmu nozarē un vadošā tikšanās vieta vairāk nekā 20 000 kino profesionāļiem, tostarp 3200 producentiem, 2300 izplatītājiem, 1500 tirdzniecības aģentiem un 800 festivāla programmas dalībniekiem. Pagājušajā gadā «Marché du Film» piedalījās vairāk nekā 11 902 dalībnieki no 120 valstīm, un ik gadu pieaug dalībnieku skaits no Ķīnas, Tunisijas, Ēģiptes, Japānas, Indijas un ASV. Pērn 392 stendos bija sastopami vairāk nekā 1080 dalībnieki no dažādām valstīm.
Šī gada «Marché du Film» Latvija piedalīsies ar stendu 50 kvadrātmetru platībā. LIAA sedz stenda organizatoriskos izdevumus, bet dalībniekiem jārēķinās ar savu pārstāvju komandējuma, transporta, naktsmītnes un citām izmaksām, taču iespējams pretendēt uz finansiālu atbalstu.
Dalībnieku atlasi dalībai nacionālajā stendā veiks LIAA, izvērtējot pieteikuma anketā sniegto informāciju. Tāpat LIAA izstrādās stenda konceptu un lems par dalībnieku izvietojumu stendā. Obligāta prasība izstādes dalībniekiem ir angļu valodas zināšanas. Plašāka informācija, atlases kritēriji un pieteikuma forma pieejami LIAA mājaslapā.
«NY Now 2019»
Izstāde «NY Now» notiek divreiz gadā un tā ir viena no nozīmīgākajām dizaineru un ražotāju tikšanās vietām ASV, kas ar saukli «mēs radām un rādām jaunākās tendences» demonstrē labāko apgaismes, aksesuāru, tekstila un jaunāko tehnoloģiju jomā. Svarīgākais kritērijs, veicot zīmolu atlasi dalībai izstādē, ir produktu augstvērtīgā kvalitāte, inovatīvi risinājumi un tendences, kas ietver sevī gan mūsdienīgas nianses, gan radošus un individuālus risinājumus.
Vairāk nekā 88% izstādes apmeklētāju ir nelielo dizaina veikalu, šovrūmu, konceptveikalu īpašnieki, kam pieder no viena līdz četriem mazumtirdzniecības veikaliem un kurus ir visgrūtāk identificēt un atrast datu bāzēs. Gandrīz 40% no pircējiem apmeklē «NY Now», lai atrastu atšķirīgus produktus, tādējādi saglabājot savu konkurētspēju.
Stenda plānotais laukums ir 50 m2 un tā konceptu izstrādās un par dalībnieku izvietojumu stendā lems LIAA. Dalībnieku atlasi dalībai nacionālajā stendā LIAA veiks pēc pieteikuma anketā iesniegtās informācijas. Dalībai tiks apstiprināti pretendenti, kuri ieguvuši augstāko punktu skaitu atbilstoši atlases kritērijiem. Obligāta prasība izstādes dalībniekiem ir angļu valodas pārzināšana.
Pilnā apjomā tiks segti nacionālā stenda organizatoriskie izdevumi, izstādes platības noma, stenda konstrukcijas izgatavošanas un uzstādīšanas izmaksas, uzņēmumu reģistrācijas maksa izstādē, eksponātu transportēšanas un tamlīdzīgi izdevumi. Interesentiem ir jārēķinās ar savu pārstāvju komandējuma, transporta, kā arī ar viesnīcas rezervēšanas un citām izmaksām.
Vairāk par atlases kritērijiem un finansiālā atbalsta iespējām var uzzināt LIAA mājaslapā, kur pieejama arī anketa dalībniekiem. Pieteikšanās dalībai Latvijas nacionālajā stendā izstādē «NY Now 2019» atvērta līdz 15. martam. Izstāde notiks 2019. gada 11.–14. augustā Ņujorkā, ASV.
Viedokļi