Pēc veiksmīgas piedalīšanās Rīgas un Šanhajas modes nedēļās aizvadītajā oktobrī Latvijas modes zīmola «Deeply Personal» 2018. gada pavasara–vasaras apģērbu kolekcija sievietēm nokļuvusi pie patērētājiem.
Zīmola «Deeply Personal» 2018. gada pavasara–vasaras kolekciju iedvesmojušas leģendārā britu mākslinieka Deivida Hoknija (David Hockney) 20. gadsimta 60.–70. gados radītās «peldbaseina sērijas» gleznas, kā arī Losandželosas tā laika modernisma arhitektūra. Kolekcijā iekļautas viegla auduma dažādu piegriezumu kleitas, bikses un blūzītes. Tajā dominē svītras, ziedu raksti, bārkstis un volāni — sievišķīgi, taču ne uzbāzīgi elementi. «Deeply Personal» dibinātāja un dizainere ir Elīna Vanaga, kuras mērķis ir radīt apģērbu mūsdienīgai sievietei, kura balansē starp veiksmīgu profesionālo pašrealizāciju un ģimenes dzīvi. Zīmola radīto apģērbu iespējams vilkt gan uz darbu, gan vakara pasākumiem.
No 1. februāra 2018. gada pavasara–vasaras kolekcija ir pieejama zīmola interneta veikalā. Papildu tam, ka divu gadu pastāvēšanas laikā «Deeply Personal» sasniedzis teju 30 starptautisku veikalu skaitu vairāk nekā 11 valstīs, drīzumā zīmola produkti būs pieejami arī piecos jaunos veikalos Japānā, tostarp prestižajā universālveikalā «Isetan Shinjuku» Tokijā. Zīmols «Deeply Personal» ir «Vogue Talent» un Baltijas Modes Federācijas balvu ieguvējs.
Viedokļi