Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) šomēnes izsludinājusi pieteikšanos diviem pasākumiem, kuru mērķis ir veicināt Latvijas dizaina atpazīstamību ārvalstīs un sekmēt vietējo ražotāju konkurētspēju pasaules tirgū. Interjera, produktu, modes un modes aksesuāru ražotāji aicināti februārī piedalīties tirdzniecības misijā un produktu prezentācijā Helsinkos, bet no 30. maija līdz 1. jūnijam uzņēmējiem ir iespēja pārstāvēt Latviju nacionālajā stendā izstādē «Interior Lifestyle Tokyo 2018» Japānā.
Tirdzniecības misija un ekspozīcija Helsinkos
Tie modes, interjera dizaina priekšmetu un aksesuāru ražotāji, kuri vēlas atrast partnerus Somijā, aicināti pieteikties tirdzniecības misijai un produktu prezentācijai, kas norisināsies 12.–14. februārī Helsinkos. Tirdzniecības misija tiek organizēta ekspozīcijas veidā sadarbībā ar dizaina konceptveikalu «Awake Collective». Veikala telpās, kas atrodas Helsinku Dizaina kvartālā, Latvijas produktu ekspozīcija būs apskatāma no 12. februāra līdz 31. martam.
Pasākuma mērķis ir palīdzēt Latvijas dizaineriem nodot vēstījumu par savu zīmolu, tā radīšanas procesu un pieredzi. Tā ietvaros katram dizaina zīmolam būs iespēja sniegt arī individuālu prezentāciju. Uz prezentācijām tiks aicināti koncepta un dzīves stila veikalu iepircēji, blogeri, žurnālisti.
Kopš pērnā gada rudens «Awake Collective» par savu prioritāti ir izvirzījis Baltijas dizaina popularizēšanu, piedāvājot plašu sortimentu no šajā reģionā ražotiem produktiem.
Tirdzniecības misijas dalībnieku atlase tiks veikta sadarbībā ar konceptveikala pārstāvjiem, apstiprinot dalību 6–8 Latvijas modes un dizaina priekšmetu zīmoliem.
Pieteikšanās pasākumam atvērta līdz 12. janvārim. Plašāka informācija par norisi un pieejamo atbalstu pieejama LIAA mājaslapā.
Izstāde «Interior Lifestyle Tokyo 2018» Tokijā
Latvijas uzņēmēji aicināti pieteikties dalībai starptautiskajā interjera dizaina priekšmetu izstādē «Interior Lifestyle Tokyo 2018», kas norisināsies 30. maijā – 1. jūnijā Tokijā, Japānā. Tā ir viena no vadošajām un nozīmīgākajām interjera dizaina priekšmetu izstādēm Āzijas valstīs, kur tiek prezentētas jaunākās interjera dizaina tendences un kur vienkopus tiekas ražotāji, dizaineri un tirgotāji. Izstādē ik gadus redzams jaunais, kas parādījies pasaules tirgū plaša patēriņa, tekstila un interjera dizaina jomā. Pērn šo izstādi apmeklēja 27,573 apmeklētāju no 38 valstīm un reģioniem — dizaina un arhitektūras salonu īpašnieki un dizaina profesionāļi, vairumtirgotāji, mazumtirgotāji, aģenti, dizaineri, arhitekti un citi interesenti. Saskaņā ar izstādes organizatoru rīcībā esošo informāciju, vairāk nekā 70% apmeklētāju bija lēmuma pieņēmēji, kas veic pasūtījumus un plāno iepirkumus. 2017. gadā izstāde pulcēja 787 dalībniekus no 22 valstīm.
Izstāde «Interior Lifestyle Tokyo» apkopo starptautisko plaša patēriņa izstādi «Ambiente Japāna», starptautisko mājas tekstila izstādi «Heimtextil Japāna» un starptautisko interjera dizaina izstādi «HomeDesign Japāna».
Par stenda konceptu un dalībnieku izvietojumu stendā lems LIAA. Dalībniekiem ir jārēķinās ar savu pārstāvju komandējuma izmaksām, taču ir iespējams pretendēt uz finansiālu atbalstu to segšanai. Pieteikšanās pasākumam atvērta līdz 31. janvārim. Vairāk par dalības nosacījumiem lasāms LIAA mājaslapā.
Viedokļi