23. oktobrī «Sapņu fabrikā» notiks starptautiska digitālā mārketinga konference «iLive 2014», kurā paralēli pasaulē atzītu ekspertu prezentācijām darbosies arī «Expert Hubs», sniedzot ikvienam dalībniekam iespēju saņemt bezmaksas konsultācijas no Google AdWords, SEO, sociālo mediju un Google Analytics speciālistiem.
«iLive» konference notiek jau ceturto gadu, un tās mērķis ir izglītot dažādu nozaru uzņēmējus, banku un apdrošināšanas kompāniju pārstāvjus, mediju un reklāmas speciālistus interneta mārketinga jautājumos.
Šī gada konferences galvenā tēma ir e–komercijas optimizācija, kuru savās prezentācijās un diskusijās apspriedīs astoņi pasaulē atzīti un populāri digitālā mārketinga eksperti: pasaulē lielākās e–pasta mārketinga aģentūras «Alchemy Worx» dibinātājs un vadītājs Dela Kvists (Dela Quist, Lielbritānija), mobilo reklāmu eksperts, «AdQouta» vadītājs Maikls B. Sandagers (Michael B. Sandager, Dānija), A klases zīmolvedības stratēģists, Nobela Miera prēmijas koncerta tēla veidotājs Džulians Stubss (Julian Stubbs, Zviedrija), biznesa psiholoģijas guru, «Wheel of Persuasion» izveidotājs Barts Šutcs (Bart Schutz, Nīderlande), «IIH Nordic» datu analītiķis un vizuālists Kaspers B. Olsens (Casper B. Olsen, Dānija), e–komercijas aģentūras «Markitekt» vadītājs, konversiju optimizācijas un «Conversion XL» eksperts Viljo Vabrits (Viljo Vabrit, Igaunija), «IAB Russia» digitālā mārketinga eksperts Boriss Omelņitskis (Борис Омельницкий, Krievija), «NetBooster» digitālo stratēģiju un mārketinga speciālists ar 17 gadu pieredzi Kristofers Ēvalds (Kristoffer Ewald, Dānija). Lektori iepazīstinās ar jaunākajām aktualitātēm, tiešsaistes rīkiem interneta mārketingā, 2015. gada digitālā mārketinga tendencēm un veiksmīgākajām kampaņām.
Konference norisināsies «Sapņu fabrikā», Lāčplēša ielā 101, Rīgā. Pasākumu darbība noritēs angļu valodā, un dalībnieku skaits ir ierobežots. Plašāku informāciju par konferenci, tās programmu, ekspertiem, reģistrācijas maksu un reģistrācijas formu iespējams atrast «iLive» mājaslapā. «iLive 2014» organizē digitālā mārketinga aģentūra «Infinitum 8».
Viedokļi