Grafikas dizaina studija «WIG» izstrādājusi Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes vizuālās identitātes pilnu rebrendingu. Izveidota grafisku elementu sistēma, kurai iedvesma gūta «Bauhaus» stilistikā.
Fakultātei radīts pilns stila komplekts: logotips, izmantojamā krāsu palete un fonti, mājaslapa, dažādi kancelejas materiāli, suvenīri un interjera elementi. Jauna vizuālā tēla ieviešana prasa konsekvenci, un tas ir ilgstošs process, it sevišķi lielās iestādēs, tādēļ iepriecina fakultātes vadības atvērtība un ticība vajadzībai pēc pārmaiņām.
«Izveidojām skici, un klients saprata, ka jādod mums vaļa. Bija tikai viens nosacījums — jaunajā logotipā jāsaglabā mazie cilvēciņi, jo tie simbolizē fakultātei nozīmīgas vērtības — cilvēks kā galvenais. Mēs atstājām 3 cilvēku figūras un pielikām vēl 2 klāt — tā norādot uz 5 studiju virzieniem, kurus Sociālo zinātņu fakultāte piedāvā,» stāsta «WIG» grafikas dizaineris Dāvis Vilcāns.
«Procesā meklējām līdzsvaru, jo dizainam bija jāuzrunā gan topošie bakalaura studenti, kuri vēlas mācīties mūsdienīgā un atvērtā augstkolā, gan jāpārstāv ar akadēmiskām tradīcijām bagāto Latvijas Universitāti. Mūsu radītā identitāte būs sastopama gan fukšu ballē, gan doktorantu darbos,» papildina dizaineris Orians Anvari.
Viedokļi